Урядова програма розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства.

Урядова програма розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства. 4 травня 2018

     Розпорядженням голови районної державної адміністрації № 161 від 27.04.2018 року в районі створено комісію з питань фінансування розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства.

     Урядом Володимира Гройсмана спрощено Порядок отримання бюджетних коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

     За напрямом  проведення робіт із закладення насаджень для отримання до 80 відсотків компенсації здійснених витрат з придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю, але не більше встановлених Мінагрополітики нормативів за умови закладення насаджень у поточному році суб’єкту господарювання необхідно здійснити наступні кроки:

Крок 1.

     Подати до Мінагрополітики в електронному чи паперовому вигляді заяву за встановленою Мінагрополітики формою для включення до переліку претендентів на державну підтримку.

Крок 2.

     Подати до утвореної районної  комісії (після отримання інформації щодо включення суб’єкта господарювання до переліку претендентів на державну підтримку, розміщеної на офіційний веб-сайті Мінагрополітики) наступні документи:

     1) один раз на рік:

  • документи, що посвідчують право на користування земельною ділянкою;
  • проектну документацію на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень, хмільників;
  • у випадку закладення виноградників технічних сортів - затверджену Мінагрополітики проектну документацію на їх створення;
  • довідку про банківські реквізити;
  • зобов’язання щодо повернення до державного бюджету у місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

     2) до 20 червня та 20 листопада:

  • заяву про компенсацію;
  • акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат за встановленою Мінагрополітики формою (підтвердні бухгалтерські документи про оплату/ придбання/ оприбуткування посадкового матеріалу);
  • реєстри витрат з виконання робіт разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів;
  • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з виплати заробітної плати, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видані відповідними органами державної податкової служби, Пенсійного фонду України та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • сертифікат, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу та сертифікат, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу, для ввезеного на митну територію України – фітосанітарний сертифікат та сертифікат країни-експортера.

     Районна комісія незалежно від результатів розгляду документів та проведених виїзних перевірок забезпечує надходження відповідних матеріалів до Мінагрополітики до 1 липня та 1 грудня:

  •  зведені відомості про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації;
  •  висновки за результатами проведення виїзних перевірок та аналізу отриманих документів за встановленими Мінагрополітики формами;
  •  акти про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат.

     В разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики – інші підтвердні документи.

     Кошти державної фінансової підтримки надійдуть на банківський рахунок після оприлюднення відповідного наказу Мінагрополітики.

     Довідкова інформація:

     Залежно від обсягів бюджетних коштів на відповідний бюджетний рік та пріоритетності окремих напрямів державної підтримки Мінагрополітики визначає напрями, за якими буде надаватися державна підтримка у такому бюджетному році. Напрями державної підтримки визначені у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (із змінами).

 

Інформацію підготувала                                                       С.В.Талавиря