Впровадження інституту кар’єрного радника

Впровадження інституту кар’єрного радника 9 липня 2019

     Одним з пріоритетних напрямків роботи служби зайнятості  є впровадження інституту кар’єрного радника для безробітних, який дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг із планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи.

     При наданні послуг, кар’єрний радник є ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому, ключовим показником ефективності їх роботи буде швидкість та якість працевлаштування особи.

     У наданні допомоги громадянам кар’єрний радник допомагає усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема, здібності, навички, та у допомозі при складанні індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування.

    Такі фахівці навчають громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди та створити ефективне резюме. Підтримка клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою, наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання, мотивація задля досягнення визначених цілей, навчання клієнтів долати психологічні перешкоди та спонукання їх проявляти активну та відповідальну позицію – є також функціями кар’єрних радників.

     Під час роботи з клієнтом, кар’єрні радники, у разі потреби,  надають громадянам інформацію про умови проходження формального чи неформального професійного навчання, розповісти про переваги самостійного навчання та перелік суб‘єктів освітньої діяльності.

     Якісне та професіональне обслуговування клієнтів гарантує Відділ надання соціальних послуг у Борівському районі Ізюмського МРЦЗ.