Відбулося засідання апаратної наради районної державної адміністрації

Відбулося засідання   апаратної наради районної державної адміністрації 6 лютого 2017

     06 лютого 2017 року в малому залі засідань районної ради під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Сергія Федченка відбулося засідання апаратної наради з керівниками структурних підрозділів та апаратом районної державної адміністрації. В роботі наради взяли участь голова районної ради Олена Клименко, заступник голови та керівник апарату райдержадміністрації, керівники і спеціалісти структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівники установ району, головний редактор районної газети «Трудова слава».
     Перший заступник голови райдержадміністрації зібрав присутніх, щоб розглянути детально 4-и питання, а саме:

1. Про роботу відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, з питань цивільного захисту та економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації щодо залучення Міжнародної технічної допомоги, з якого доповів начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, з питань цивільного захисту та економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації, Юрій Ханейчук. Проінформував, що з метою ефективного залучення додаткових ресурсів міжнародної технічної допомоги Борівському району та оперативного реагування на пропозиції від організацій-донорів Департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону надсилає відділу на електронну пошту інформацію щодо актуальних пропозицій від міжнародних донорських організацій, яка відділом ретельно аналізується, надсилається зацікавленим особам та займається поданням проектних пропозицій на отримання грантів.

Додавав, що на сьогодні відділом подано 5 заявок на участь в спільному з Європейським інвестиційним банком проекті «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». А також, триває активна підготовка до участі в обласному конкурсі міні-проектів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє», відділ консультує та допомагає селищній та сільським радам в написанні заявок в таких номінаціях, як «Енергоефективність та енергозбереження», «Добробут громад» та «Чисте довкілля». З даного питання начальнику відділу було надано доручення щодо забезпечення надання інформації керівництву районної державної адміністрації стосовно підготовлених та направлених заявок на участь в конкурсах щодо залучення Міжнародної технічної допомоги.

  2. Про діяльність відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації за 2016 рік, з якого доповів начальник відділу з надання адміністративних послуг районної державної адміністрації, Ігор Глюздин.

  Проінформував присутніх, що за 2016 рік відділом з питань надання адміністративних послуг Борівської районної державної адміністрації надано 3035 послуги з яких: 1329 послуг з питань реєстрації речових прав, 320 послуг Державної міграційної служби, 1160 послуг відділу Держгеокадастру в Борівському районі, 168 послуг з питань реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, 56 послуг Борівської селищної ради, а також зареєстрована одна декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та надана одна послуга з питань реєстрації громадської організації.

     3. Про стан роботи архівного відділу районної державної адміністрації за 2016 рік та перспективи діяльності на 2017 рік, з якого доповіла начальник архівного відділу райдержадміністрації, Світлана Максімова. Доповідач проінформувала присутніх, що архівним відділом проведено організаційну роботу та прийнято на державне зберігання документи 3 нових фондів і 7 частин фондів, загальною кількістю 644 справи. За звітний період проведено 11 засідань експертної комісії архівного відділу райдержадміністрації. Схвалено на експертній комісії архівного відділу описів на управлінську документацію 9 організацій та установ. На протязі поточного року надано методичну і практичну допомогу з питань ведення діловодства, складання номенклатури справ, впорядкування документів організаціям, установам, підприємствам, селищній та сільським радам – 49 консультацій. За 2016 рік виконано всього 135 запити, а саме 54 запити соціально-правового характеру, з них 44 з позитивним результатом, 9 запитів з негативним, 81 запитів майнового характеру, з них 75 з позитивним результатом, 6 запитів з негативним, тематичних запитів не надходило. На особистому прийомі розглянуто 167 звернень громадян. Підготовлено 2 виставки архівних документів.

          З даного питання ряд керівникам сільськогосподарських підприємств району та керівникам організацій та установ району дано доручення щодо виконання розпорядження голови Борівської районної державної адміністрації №02 від 03.01.2017 року «Про упорядкування у 2017 році архівних документів у державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях списку №1 архівного відділу Борівської районної державної адміністрації Харківської області» та надання описів справ до архівного відділу Борівської районної державної адміністрації.

          4. Про діяльність відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації за 2016 рік, з якого проінформувала начальник відділу начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації, Олена Яковенко.

Доповідач прозвітувала, що протягом звітного періоду було здійснено обробку відомостей бази даних відповідно до керівництва користувача АІТС “ДРВ”, ведення обліку операцій, які пов'язані зі змінами бази даних Реєстру в порядку та за формою, що встановлені Розпорядником Реєстру (ЦВК). Відділ здійснював щомісячне поновлення бази даних Реєстру на підставі відомостей, поданих щодо визначених категорій громадян суб'єктами подання. Суб'єктами подання даних були 27 установ та організацій, в тому числі і 9 сільських рад та 10 органів реєстрації.          

За результатами опрацювання відомостей було оброблено 333 відомості та 1688 рядків відомостей. Згідно ст. 17 Закону України „Про Державний реєстр виборців” відділом постійно проводиться контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру. З цією метою проводиться робота щодо перевірки персональних даних осіб.